Translate

10 Şubat 2007

mimlendiiiiim

BBende mimlendim arkadaşım creen beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum ve gecikmelide olsa bende sizlere kendimden bahsedeyim.Kaç gündür düşünüyorum acaba kendimi en iyi nasıl anlatırım diye uzatmadan kısaca özetlemeye karar verdim hani derler hayatım roman olur anlatsam diye e benimkide biraz öyle neyse işte ben;;;;;;;;;;;;;;;;;;; evliyim üç çocuk annesiyim iki kız bir erkek,büyük kızım 6.sınıfa küçük kızım 4.sınıfa gidiyor küçük oğlum henüz 17 aylık evimin neşesi ortaokul mezunuyum evlenene kadar fransada yaşadım evlendikten sonra Türkiye'ye yerleştim kayınım deyimiyle bende bir ithal gelinim eşimi çok seviyorum onunla olmak beni çok mutlu ediyor tabi çocuklarımıda çok seviyorum; elişlerini çok seviyorum fırsat buldukça yapıyorum ayrıca elektronik eşyalara çok meraklıyım her şeyi ince ince incelemesini severim bilmediğim şeyleri öğrenmeyi severim.yapı olarak çok sıcak kanlı olduğum etrafıma pozitif enerji şaçtığımı söylerler.Dostluğa çok önem veririm.Hoşlanmadığım çok şey var herkes gibi ama en çok yalandam,ikiyüzlülükten,aldatılmaktan,ihanetten,dedikodudan ve yapmacık olan her şeyden nefret ederim .Yardımlaşmayı,yardım etmeyi,komşuluk ilişkilerini,güler yüzlü olmayı çok severim sevdiklerimle sevdiğim her şeyi paylaşmayı çok seviyorum beni acayip mutlu ediyor buradan BLOGCU'ya çok teşekkür ediyorum sizlerle tanışıp mutlu olmama vesile olduğu için.Kova burcunun her özeliğini taşıyorum inşallah yeterli olmuştur insan kendine soru soramıyor yada ne soracağını bilemiyor bence bu mimlenmeleri mimlediğimiz kişilerin merak etiğimiz yönlerin soru sorarak tanımak acaba nasıl olurdu ? arkadaşlar ben bunu denemeye karar verdim nasılmı?*****bende kimi mimlesem diye düşündükten sonra yeteneklerimm vee tarifbahcesi arkadaşlarımı mimliyorum ve soruyorum....... EN İYİ YAPTIĞINIZ 7 ŞEY......... YAPAMADIĞINIZ YADA YAPMASINI BİLMEDİĞİNİZ 7 ŞEY.........ARKADAŞLARINIZDA ARDIĞINIZ 7 ÖZELLİK..........EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 7 KELİME VEYA CÜMLE.........HAYATINIZDA İZ BIRAKAN 7 OLAY......EN SEVDİĞİNİZ 7 ÜNLÜ......BU SORULARA CEVAP VERMESİ İÇİN MİMLEDİĞİNİZ 7 ARKADAŞINIZ.......ARKADAŞLAR BU SORULAR ARKADAŞLAR ARASINDA TAMAMEN DOLAŞIP BANA GELDİĞİNDE SİZLERE YENİ SORULAR HAZIRLAYIP SUNMAYI DÜŞÜYORUM HEPİNİZE ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN KENDİNİZE İYİ BAKIN SAĞLICAKLA KALINyorumlarınız ve mesajlarınız için çok çok teşekküler beni yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkür ederim iyi varsınız hayatımda

1 yorum:

Admin dedi ki...

Canim Demetim yazin cok hos tatlim, mutlulugun daim olsun, esinle cocuklarinla birlikte guzel bir omur versin Allah sana, sevgilerimle...