Translate

17 Şubat 2007

brüksel lahanası


merhaba arkadaşlar bugün sizlerle brüksel lahanası tarifimi palaşmayı istedim mutlaka hepiniz biliyorsunuzdur ve güzel yapıyorsunuzdur ama istedimki birde benimkini deneyin başlıyorum .......malzemeler........ 1 paket brüksel lahanası 6 adet havuç 3 iri patates 2 orta boy soğan 3,4 diş sarımsak yarım çay bardağı zeytinyağı salça,tuz ..............yapılışı........... Lahanaları dörde bölüp yıkadıktan sonra biraz haşlıyoruz.soğanlarıda dörde bölüp sonra ince ince doğruyoruz havuçlarıda isteğimiz şekilde doğruyoruz ben uyumlu olsun diye lahanaların şeklinde doğradım ve patatesleride aynı şekilde doğradım sonra zeytinyağını karnıyarık tenceresine döküyoruz içine havuçları ekleyip iyice kavuruyoruz sonra içine soğanı ekliyoruz ve birlikte tekrar kavuruyoruz soğanda kavrulunca sarımsakları ekliyoruz.içine patatesi ekliyoruz salçasını koyup karıştırıyoruz en son brüksel lahanasınıda ekleyip suyunu döküyoruz,suyu çok olmasın iyice özleşene dek pişiriyoruz........ afiyet olsun ....... ben yanına üstten yağlı bulgur pilavı ve salata ikram ediyorum çok güzel oluyor sizde deneyin .............

Hiç yorum yok: