Translate

01 Şubat 2007

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


MERHABALAR Arkadaşlar bugün benim doğum günüm evet yaş yolun yarısına geldi,hayır üzülmüyorum çünki mutluyum ben her yaşın kendine ait bir güzelliğinin olduğuna inanıyorum sadece görmek ve hissetmek gerek tabiki birde çok sevilmek gerek ben sevildiğime inanıyorum hemde çok nereden biliyorsun diyeceksiniz;çünki bunu hep söylüyorlar hep duyuyorum inanın çok güzel, yüce allahım herkese nasip etsin (AMİN) bütün sevdiklerimle sevenlerimle sizlerle nice sevgi ve sağlık dolu uzun yıllar geçimek en büyük dileğim beni bu günümde yalnız bırakmayan herkese hep beraber nice mutlu yıllara diyorum .HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM .

2 yorum:

sebboy dedi ki...

Doğum gününüzkutlu olsun...
Nice mutlu sağlıklı yıllara

Admin dedi ki...

Tatlim ben bu yaziyi gormemisim onun icin simdi gec kalmis bir halde dogum gununu kutlarim, sevdiklerinle nice mutlu dogumgunleri yasamani Allahtan dilerim, sevgilerimle...